Челси, Оле!


Тази седмица в Картичкофуриите гостува Диляна, която прави страхотни картички с оцветени дигитални картинки. Разбира се, нейното Предизвикателство по рецепта изискваше от нас точно това - да оцветим картинка. Ако ме познавате макар и малко ще знаете, че това е една непосилна задачка за мен - аз категорично избягвам такива неща, защото не ме бива. Та реших да пропусна тази седмица. Но пък днес сме на рожден ден на кръщелника ни - момче на 7 години. Много ме затрудняват момчешките картички. Първо винаги посягам към синьото, макар че точно аз съм много против тоя стереотип "синичко за момченце, розово за момиченце". Любимите блузи на Марти са бясно розови, а най-хубавата рокля на Ева - синя. Но пък при момчешките картички не ми хрумва разнообразие. После реших да завъртя нещата на футболна тема и използвах рисунка на Bang On The Door - много ги харесвам. Оцветяването ми е тип 2-ра група в детската градина, но при мен е така :)
Основата на картичката е лист бяла хартия, оцветен от Марти с водни боички - трябваше да са едни планини... но някак си стана лист синя хартия.... какво да се прави, той е дете на майка си - роден е за бояджия, не художник. Послед добавих отгоре малко синьо-зелено мастило нацапно през мрежичка. Двете футболни топки изрязах с пънч и оцветих с черен фулмастер. Добавих балон-надписа и копчетата, че да докарам рецептата на Диляна. А преди малко след като показах картичката на мъжа ми той горещо ме похвали: "Супер, хем футболна, хем посветена на любимия му отбор Челси!" Чиста случайност, но не казвайте на никого.
Хубав ден от мен, аз отивам на рожден ден.
П.С. Върнах се от рождения ден и много държа да ви покажа каква беше тортата:
Кой сега е номер 1?
Предизвикателства: CCH# 136 – Without design paper,

Коментари

  1. Ех,че свежа ,хубава и синя! Нали знаеш лафа -"Всичко хубаво на този свят е синьо" :))) Страхотна картичка сте направили с Марти-ей това се казва работа в екип;):) Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен много ми хареса картичката ти Кате.А за оцветяването -да си призная имаш другарче за в детската градина:)Не че не харесвам картички с картинки -напротив но нещо не ми се получават и на мен, и за това предпочитам готовите.Страхотен фон сте направили-Бравоооооооооооооо!

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  4. Хехе, супер забавна картичка, а изглежда и чудесно подбрана за малкия рожденик :-) Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофурии :-)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!