Един час.... в Мола и още за кифлите

 

Кифла! Забавно ми е това определение, казано с ироничен тон и силно ударение на първата сричка. Днес в обедната почивка прескочих до Мола и срещнах бая от тази порода закуски.... Нарамили торбите, сложили слънчевите очила напук на дъжда навън, нагласени и нарисувани, те се размотаваха лежерно по магазините. Явно не бързаха за никъде, не ги чакаха двеста платежни за проверка, нервни одитори, поредна смяна на цифрите в бюджета и още куп отчети - те просто се наслаждаваха на деня. Аз пък успях за 1 час да хапна вредното, но любимо KFC,  че даже и сладолед и кафенце за десерт, да мина на бегом през трите си любими магазина,  да си  купя си туника, яке за Ева, блуза за Марти и да избера подарък за колежката и да  се върна навреме в офиса за поредната среща. На прибиране се засякох с колеги от другия етаж и те се оплакаха, че съм им липсвала на обяда. Като обясних, че съм била в Мола, те не закъсняха да подхвърлят любимата реплика: Кифла с кифла такава!
Е, кажете сега, аз видна кифла или съм, или прост кроасан?

Предизвикателства/Challenges: CMC 12 - Oh so girtly
Мър мяу: Аз обичам - шаренкотоо! 

Коментари

  1. Чудесна и толкова пъстра картичка! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. This is fabulous, I love the layout and cheerful colours.Thank you for taking part in the Card Mania Challenge.
    Sue

    ОтговорИзтриване
  3. Задави ме от смях, ей. И картичката страхотна и много оригинална, а и представянето си го бива. Продължавай така - от сърце! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ха-ха, трудно ми е да пиша коментар, честно!Заради историята ти. Картичката е прекрасна и разбира се, много, много идейна, пъстра, изразяваща една чисто женска страст, за някои и терапия. Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania Challenges. Късмет и да знаеш, че те очакваме да се включваш все така при нас.

    P.S. Предвид обясненията, мисля, че не си достигнала ниво "кифла", а си все още "кроасанче". Истинските "кифли" не смогват с всичко, което си направила ти в МОЛА за толкова кратко време, ако го направят след това сигурно ще отседнат за една седмица в СПА-хотел!

    ОтговорИзтриване
  5. Хи-хи-хи , и на публикацията се посмях и на картичката се умихнах!
    Благодаря,че сподели своята закачка в шареното ни Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване
  6. ГТрахотна ти е картичката. Нашият офис също е до мола и винаги обядваме там. Не ходя със слън1еви очила вътре, но си мисля че скоро вече и нас ще мислят за кифли :) Кой е вашият мол, можем да си направим инпровизирана творческа среща :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, The Mall на Цариграско шосе :) е "моят" най-близък до равното поле в което работя.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!